Tuesday, September 1, 2009

Murudeshwar Raja Gopura - Big - September Theme

This is my picture for the September 2009's Theme - Big on the www.citydailyphoto.com.

This was taken at Murudeshwara, 120kms from Karwar, and depicts the Huge "Raja Gopura" Tower alongside the Murudeshwara Temple, and the Murudeshwar Beach (Video of the Beach here..)

The Rajagopura at the entrance of the Temple is the world's tallest, standing at 249 feet. Inaugurated in May 2008, this mammoth structure is the latest addition to the Temple. The Gopura has 22 floors and is the only Gopura to be fitted with elevators.
Source - murudeshwar.org


My another Post about Murudeshwar on this Blog - here.

Posted by Picasa

5 comments:

Hyde DP said...

that sure is BIG

Leif Hagen said...

That's a BIG, BIG tower! HUGE in fact! Awesome BIG temple photo!

eda said...

潤滑液,SM,內衣,性感內衣,自慰器,充氣娃娃,AV,

情趣按摩棒,自慰套,角色扮演,按摩棒,跳蛋,情趣跳蛋,
按摩棒,電動按摩棒,飛機杯,視訊,自慰套,自慰套,情趣用品,情趣內衣,

.,
情趣,G點,性感丁字褲,情趣,角色扮演服,吊帶襪,丁字褲,情趣用品,無線跳蛋,男女,

Roxy said...

Bueno hoy solo le escribo al amor distante a aquel que siempre esta, aun en la más absoluta oscuridad porque estando en ella, aun tu luz se hace notar. Sabes eres el rico perfume de las rosas pero también el dolor que causan sus espinas, te siento como el mar a la arena, aunque vienes y vas yo siempre estoy ahí para ti. Aunque esta soledad me mata, creo que me gusta porque solo tú sabes cuando me estoy quedando sin aire y apareces para volver a respirar. Gracias le tengo que dar a la vida que siempre piensa para ella y siempre deja que tus pensamientos estén en mi, gracias al destino porque si no fuera por ese rico café, que tomaste esa vez no te fuera conocido de verdad. Gracias al tiempo que aunque pase siempre permite que estemos juntos, gracias por siempre estar, es un poco extraño pero te siento y no te tengo. Es como la luna siente a la brisa pero siempre sabe que nunca será solo para ella. Sabes eres mi colibrí pasas entre miles y millones pero siempre regresas……
SOLO TU ERES LA ESPERANZA DE MI PASADO, EL RECUERDO DE MI PRESENTE Y EL AUN TE ESPERO DE MI FUTURO …… TE QUIERO

costa rica tours, shopping online, costa rica fishing, jaco fishing charters, costa rica whale watching, costa rica dolphin watching, costa rica party boat, panama fishing, fishing costa rica los suenos, los suenos fishing charters, costa rica fishing los suenos, los suenos costa rica fishing, costa rica los suenos fishing, fishing costa rica los suenos, los suenos fishing charters, costa rica fishing los suenos, los suenos costa rica fishing charters, costa rica los suenos fishing,
http://www.kingtours.com/.

Stef said...

These articles are fantastic; the information you show us is interesting for everybody and is really good written. It’s just great!! Do you want to know something more? Read it...: Great investment opportunity in Costa Rica

lots in costa rica